Både bra och hemsk dag

Började dagen med en promenad med först Sizko och sen Chica,jag brukar gå med dom en och en när jag har vagnen också.
Kl.9 körde jag och lilleman in mot växjö för att tanka och sen bar det av mot Tingsryd där vi skulle träffa Carro och Minna som vi inte sett sen Augusti!

Vi va framme i Tingsryd runt kl 10, det va såååå roligt att träffa Carro och Minna igen,Minna har blivit så STOR sen sist!

Carro o lillchillenMinna ätet peppakakor

Vi drack kaffe och pratade om vad som hänt på senaste tiden. Runt 12 gick vi tillsammans med Carros syster Lynn för att äta lunch. Under tiden vi promenerade dit ringde min mobil,det va ifrån djursjukhuset......Veterinären berättade att  vår älskade Sizko har cancer och att hon inte kunde svara på hur lång tid han har kvar.
Även om jag ställt in mig på detta hela vecka så va det som ett slag i ansiktet att få höra det!

Under lunchen satt jag mest o glodde,kände mig så tom!
Efteråt kände jag at jag bara ville åka hem. Så tråkigt eftersom vi inte setts på så länge,men jag hoppas och tror att Carro förstår.
minna utanför där vi åt

På vägen hem vaknade Sebastian och va jätte varm,han satt på fel sida i bilen och hade solen på sig. Jag hängde upp en filt och fortsatte köra och det gick bra en liten stund sen kom gallskriket igen. Jag körde till kanten igen och tog av hans overol och fick även amma lite,öppnade sen lite av rutorna i framsätet och körde sen vidare,nu utan klagomål :)

När jag kom hem va Sibbe hemma med Patrik,jag kramade om Sizko så fort jag såg honom.
Vi gick en promenad med Sizko o Chica och dom lekte som vanligt,sprang efter pinnar :)

Sizko,Sibbe,Chica
ChicaChica o Sizko slåss om pinnenSizko o Chica njuter av att vara lösaÄlskade Sizko
Nu ligger lilleman på soffan,utslagen. Chica ligger i sin säng och Sizko i hallen,som vanligt :D

Denna kvällen kommer att bli väldigt lugn,ska äta lite pizza som Sibbe köpt till mig och kolla lite på tv.
Imorgon ska jag till mamma o pappas hus och vrida på värmen för att sen hämta dom på flygplatsen på eftermiddagen!

¤Love¤

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina bilder mitt hjärtegryn : )

2009-04-08 @ 10:09:35
URL: http://lillafamiljenkarlsson.blogg.se/
Postat av: carla

visste inte att du bloggade! va kul!



men stackars lilla chica!! :( så jobbigt för er!! Kram till er, hälsa sibbe!!! vi kommer o hälsar på i slutet av maj/ början av juni, puss på er

2009-04-17 @ 20:40:57
URL: http://carlish.blogg.se/
Postat av: carla

oj ja menar sizko, förväxlar allti sorry :( puss

2009-04-17 @ 20:46:53
URL: http://carlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0