Sammanfattning av veckan

Måndags: Sandra o Axel va här. Vi gick en runda med hundarna och sen gick vi in och spelade yatzy,denna gången va det min tur att vinna ;)

Tisdag: Carro o Emma kom hit kl 10.20, vi gick  ut med hundarna. Kl 11 gick vi hem till min granne Lina där vi skulle massera våra bebisar. Vi va totalt 9 mammor o 9 bebisar. Masserandet gick väl  sådär, efteråt fikade vi och satt o pratade.

Efter besöket hos Lina gick jag,Carro,Sandra en sväng runt kvarteret för att få våra prinsar o prinsessan att sova.
Vi gick sen hem till mig,spelade lite yatzy men satt mest o pratade.
The Fantastic Three

Onsdag: Kl 9 kom en gubbe ifrån Bror Pherssons möbler hit och bytte ut en köksstol som spruckit i sömmen.
Kl.10 gick jag o Sebastian ut i det otroliga vårvädret och hem till Sebastians lillafarmor (gammelfarmor).
Vi åt lite raggmunkar o drack kaffe o festis ,gott!Sen satt vi o pratade och Sebastian satt hos farmor.
runt kl 12 blev Sebastian grinig, då klädde vi på oss och gick ut på promenad. På vägen tillbaka gick vi förbi apoteket och ica. Efter det lämnade jag farmor hos sig och knatade sen hemåt.
När jag kom hem sov Sebastian fortfarande så jag passade på att släppa ut hundarna i hundgården och vädra lite innomhus. Satte fjädrar i påskriset utanför dörren och sopade lite på uppfarten.
sebastian sitter i sin vagn

När lillen vaknade gick vi in och han fick äta lite. Efter det gick vi hem till familjen Bonell, Sandra o Axel va också där.
Stannade där till fyra sen gick jag och Sandra tillsammas hemåt.
Emma,Carro,SebastianCarro,Sebastian
                     Så Vackra bilder!

När vi kom hem kom även pappa Sibbe ifrån jobbet så då blev det en promenad till för att ta ut hundarna.
Det blev myyycket gående,men det va underbart!!
Vi beställde sen kebabtallrik ifrån den nya pizzerian som öppnat,men den va inte den godaste jag ätit!

På kvällen åkte jag o lilleman hem till Vinka,Orre,Aysha o Nicco. Aysha va på gympa och hade kidnappat Orre hos sig :)
Jag o Vinka drack kaffe o pratade, Nicco busade o skulle blåsa på Vinkas arm och samtidigt slicka lite haha :D

Kl.20 kom Sibbe o hämtade oss och efter en stund åkte vi hem. Sibbe gjorde iordning Sebastian inför natten medans jag gick ut med hundarna.
kl.21 blev det efterlyst och sen somnade vi alla tre.

IDAG: jag är jätte nervös över ifall veterinären ska ringa idag eller om han ringer imorgon. Dom skickade  iväg Sizkos prover och skulle få svaren nu i slutet av veckan. Sibbe o jag låg o pratade lite igår kväll om vad vi ska göra om han verkligen är så pass sjuk. Vi skulle aldrig vilja se han lida eller bara bli liggandes. Sizko är en hund som ÄLSKAR att springa fritt och bära på stockar i skogen.
Usch,det är jätte svårt att ens föreställa sig ett liv utan honom, även om jag vet att om han inte går bort nu så kanske han gör det om 5 år. Sizko har varit med Sibbe o mig sen vi träffades och är verkligen en stor del av vårt liv!

Nu ska jag klä på lilleman och gå en promenad med Sizko o Chica.

¤Love¤

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Babe ! Allt kommer att gå kanonbra :)

Du får lägga ut min fotografbild med så alla ser hur fin Sizko är :) Pösss

2009-04-03 @ 12:04:56
URL: http://lillafamiljenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0