Inte bara tråkigheter i helgen

Vi sov hemma hos Sibbes föräldrar ifrån fredag-söndag.
På fredagen va jag helt slut efter ha gråtit så mycket över att Sizko är dålig, på dagen följde jag endå med mina svärföräldrar o handlade. Dom köpte en lära-gå stol till Sebastian,så snällt av dom!!
Dom bjöd mig även på fika på askelyckan,vi satt och skrattade åt lillen som gjorde roliga miner :)
På kvällen drack vi te och åt smörgås sen blev det lets dance,jag somnade på soffan med lillen innan det va slut.

På lördagen hämtade vi Sizko. När jag träffade honom och såg att han mådde bättre så blev jag genast gladare.
Undertiden vi hämtade Sizko åkte Svärfar Orlando och Patrik för att köpa utemöbler till deras nya radhuslägenhet.
När dom kom tillbaka så satte Sibbe o Orlando ihop dem.

Runt kl två kom Vinka,Orre,Aysha o Nicco. Vi lagade mat tillsammans,kött med papa mayo (potatissallad)och sallad.
På kvällen drack vi lite vin o coca-cola. Vi firade att de flyttat.
Barnen låg å myste med sina pyamaser och somnade runt halv nio.
Mellan 20,30-21,30 släckte vi alla lampor och tände ljus pga. Earth hour.
Vid tjugo i tolv tog jag med mig lillen och gick och la  mig.

På söndagen steg jag o lillen upp vid 8,då gick vi ner till Vinka,Orre,Aysha o Nicca som hade vaknat.
Vi åt frukost tillsammans och satt sen ute på altanen.
Lite senare badade kusinerna tillsammans sen lekte Aysha o Nicco utomhus.
Kusinerna Nicca,Sebastian o Aysha

Innan vi åkte hem körde vi förbi mamma o pappas hus för att vattna blommor då dom är i Thailand och njuter av värmen!
När vi kom hem tog Sibbe med sig lillen in och jag dammsög bilen. Efter det fick vi lite egentid då lillen sov, det va välbehövligt! :)

fler bilder kommer...

¤Love¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0