Vår Prins



Den 24 november-08 föddes vår underbara son Sebastian.
Mamma Heléne & Pappa Sebastian är såå stolta!


Sebastian är nu 4 månader,4 MÅNADER!! Vart tar tiden vägen?

Va på bvc idag och mätte och vägde lillen. Han väger nu 7kg och är 62,5cm, det är skillnad mot när han föddes och bara vägde 2676kg och va 47cm, vår lille plutt!

Idag va sista dagen på babymassagen som varit 1 gång i veckan nu i 6 veckor, men vi har bestämt oss att endå försöka träffas varje vecka och knåda vidare på våra bebisar. Så nästa vecka bär det av mot andra sidan gatan till Lina och Ester,det ser vi fram emot!

Efter Massagen idag gick jag o Sebastian, Sandra o Axel och Sanna o Miliana ut och promenerade med mina hundar Sizko o Chica (rottisar) och Sannas hund (en liten tik), det gick jätte bra med hundarna och vädret va heelt underbart :)
Efter promenaden gick Sanna hem med Miliana och jag o Sandra gick hem till mig och käkade spaghetti o köttfärsås *mums*, när vi ätit färdigt va det dags för Yatzy,Sandra vann självklart 2 av 3 gånger.
Sandra spanar in sitt slag
Axel hejade på mamma
Sebastian hejjar på mig
Puss på dig älskling

                                                                       Sandra fick hejarklack av Axel o jag av Sebastian :D


Axel provsatt Sebastians stol Axel



Igår provade Sebastian gröt för första gången och det va inte så poppis,han fick i sig 1 tesked ungefär.
Hmmm..vad är det här?!

Mer kommer....

¤Love¤

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Babe !

Kul att du äntligen skaffat dig en blogg.. Ska kika in och snoka imellanåt ;)

Fina bilderna blev. Hörs imorn. Pösss

2009-03-25 @ 23:24:41
URL: http://lillafamiljenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0