I´m holding a fortune that heaven has given to me!

Jag tror inte att jag kan beskriva med ord hur mycket jag älskar min son,han är det bästa som finns!!


Idag kom fam.Bonell hit o åt lunch med oss,Chili con carne! När klockan närmade sig ett åkte Christoffer hem,Sibbe tog ut hundarna och jag,Carro och barnen gick hem till Ulrika klädparty, Me&i, det fanns jätte mycket fina kläder men tyvärr blev det inget inköp. Ulrika bjöd oss på fika med,rabarber/jordgubbspaj med glass,jätte gott!
Det va ju fler mammor o bebisar än vi bl.a sibbes pyssling Liv!


LivEmma,Milo,JonathanEmma,Sebastian,UlrikaI fotöljen sitter hon som hade visningen av kläderna


När vi kom hem ifrån klädpartyt sov lillen o Emma i 1 timme då passade jag o Sibbe på att beställa lite kläder ifrån internet.Jag beställde bl.a den här bikinin.


När barnen vaknade blev vi sugna på nått sött så jag bakade snabbt o enkelt gaffelkakor sen speladejag,Sibbe o Carro en omgång yatzy,Carro vann!
Vid fem kom Christoffer för att hämta Carro o Emma och jag o Sibbe passade på att ta ut hundarna.

Nu har jag precis rensat ur en av våra lådor i köket som det alltid lyckas samlas en passa papper i och lillen har fått en egen pärm för hans papper :)



Sizko börjar bli dålig nu. Han har nog gått ner runt 8-10 kg. Han är inte lika pigg som tidigare. Vi känner oss så klyvna och egoistiska. Vi älskar ju han o vill ha han hos oss men vi vill inte att det ska gå till den gränsen att han ska lida.
Han har inte visat några tecken på att han lider eller har ont..än.

Nä nu blev jag deppig..ska lägga lillen.
¤Love¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0