15 December

Idag fyller min gubbe 30 år,Grattis!! Sjukt vad tiden går snabbt,när vi träffades var han 22 och jag hade precis fyllt 18!
Nu 7 år senare har vi hus,två bilar, en underbar son och en dotter på väg och självklart vår rottistik Chica!

Vi gick upp tillsammans idag och åt frukost och så fick Sibbe sin present ifrån mig och Sebastian,ett presentkort på en Thaimassage med aromaoljor, hoppas att han ska njuta utav detta :)
När han skulle iväg till jobbet idag så startade inte min bil och hans är på service! Så typiskt! Som tur va kunde en kompis till han hämta honom och köra han till jobbet.
Hoppas hans bil blir färdig tidigt idag så jag kan hämta den och sen hämta honom på jobbet!

Sebastian har kommit in i nån period då han inte vill sova i sin egen säng utan vill ligga mellan oss och dessutom vaknar han på nätterna och är arg och sparkar och slåss. Vet inte om det kan vara madrömmar kanske?!

Bebisen verkar ha det bra i magen iallafall :) Hon är väldigt livlig och igår kväll låg jag och tittade på hur hon bökade runt där inne, jätte mysigt :)
Är i v.29+5 idag och jag försöker njuta utav varje dag som gravid för jag vet att jag kommer sakna sparkarna och magen sen.

Det va lite av vad som händer just nu.
Ha en super bra dag. £ove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0