Mysdag

Idag har varit en slappardag.
Enda gångerna vi har varit utanför huset är när vi varit ute med hundarna och så va jag en sväng förbi apoteket.

Jag o Sibbe grillade till lunch. Marinerade köttet själv med sweetchilisås,grillkrydda,soya,vatten,matlagningsolja o lite öl,blev mums mums ;) Till köttet hade vi ris blandat med frysta ärtor,majs o paprika som jag kokade tillsammans och tre pepparsås.
Efter maten somnade lillen o vi passade på att kolla på en film, grandma´s boy, det va en helt ok film,rolig :D

Nu ikväll gjorde Sibbe några varma mackor som vi åt tillsammans men en smoothi som jag slängde ihop : Havremjölk med smak av jordgubb o hallon, frysta jordgubbar o hallon, apelsin funlight, den blev riktigt god!
Nu är det läggdags för lilleman och en sista kissrunda för hundarna innan vi lägger oss i sängen för att kolla lite på tv.

Ha en trevlig kväll!
¤Love¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0