Mammaträff

Idag hade vi mammaträff hemma hos mig. Vi va 8 mammor o 8 bebisar,jätte mysigt :)
Tidigare på morgonen hade jag bakat kladdkaka som jag bjöd på tillsammans med glass.
Från början va det meningen att vi även skulle massera våra bebisar men nu tittar vi  hellre på när dom ligger på golvet och studerar o pratar med varandra :)
Axel o Sebastian


Va på bvc förra veckan,lillen väger 7,6 och är 63,5cm, vår guldklimp :)
Han har börjat "kramas och pussas",han vet var han har sina händer och använder dom flitigt! Han greppar sina leksaker och väcker mig på mornarna genom att pilla i ansiktet och dra i håret,underbart ;)
Älskling!

Heelt otroligt hur man kan älska någon så MYCKET!!
Sebastian


Sizko mår ok.Han har gått ner mellan 6-8 kg så han är väldigt benig men för övrigt äter,dricker och leker han med pinnar som förut.

Ha det bra    ¤Love¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0