Sizko mår bra :D

Det har blivit ett hopp sen jag skrev sist men det har varit så mycket på sista tiden så jag inte har orkat sitta vid datorn.

Sizko mår bra för tillfället :D
Vi åkte dock in till sjursjukhuset med han i söndags för han va hängig och hade börjat dregla igen. Veterinären tyckte att det va dags att låta han somna in.  Varken jag eller Sibbe kände oss redo för att ta farväl av honom då så vi sa till veterinären att vi ville vänta till måndagen för att se om han mådde lika dåligt då och sen ta in honom isådanafall.

På eftermiddagen på söndagen mådde han redan lite bättre så vi åkte hem till mina föräldrar för att låta han och Chica bada i sjön och springa i skogen. Detta va mycket uppskattat och jag ska lägga upp bilder lite senare då jag ej är hemma för tillfället.

På måndagen mådde han också bra och så har det fortsatt nu hela veckan :D
Chica löper för fullt nu med och vi försöker få dom att para sig,det hade varit så roligt att få se mini Sizko och mini Chica!


I lördags döptes Sebastians kompis Axel. Axel va såå duktig i kyrkan,inte som vår vilding som gallskrek!
Efter dopet bjöds det på kallskuret och potatissallad o sallad. Efter paketöppningen va det dags för kaffe och tårta ifrån Villavik *mums* ,efter det åkte vi vidare hem då vi skulle fira Vinka på kvällen som fyllde 29+1 ;)
En lyckad kväll/dag :D

Annars har det nog inte händ så mycket i veckan.
Sibbe har skadat sin hand och va tungen att operera den förra måndagen så han kommer att vara hemma med mig o lillen till juni :D Tur i Oturen så får han följa lillen mer varje dag!

Lill Sibbe har blivit jätte duktig på att greppa sina leksaker och allt ska självklart in i munnen för att smakas av,haha!
Han tycker om att stå upp och att flörta med allt och alla, han är glad för det mesta och har vääärldens underbaraste leende och smilegrop!  Jag älskar min son över allt annat!!!!!!

Våra vänner Lina o Patrik fick en dotter,Meela den 11/4 GRATTIS!!!


Kommentarer
Postat av: Märta

Gott att höra att ni har det bra! Det är väl som den där tavlan med katten i gummistövlar och paraply du hade på ditt rum när vi var små, "efter regn kommer solsken". Hoppas ni får en härlig helg. massa kramar från oss.

2009-04-18 @ 10:06:26
Postat av: Sandra

Hej Hjärtat ! Hoppas ni har det bra, längtar tills på Tisdag då vi ska ses igen :) Är jätteglad att Sizko mår lite bättre nu :) Puss o Kram

2009-04-26 @ 19:33:40
URL: http://lillafamiljenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0