Sebastians Farmor

Idag har jag och Sebastian varit och hälsat på hans farmor, Edith. Hon blir alltid lika överlycklig när lilleman kommer =)
Sebastians tio (farbror) Patrik va också hemma.
Farmor o SebastianSebastian o Tia Patrik

Edith har skadat armen så lagade jag mat,det blev spaghetti o köttfärsås idag igen men det va lika gott idag :D
När vi ätit klart letade vi efter överkast och matchande gardiner till deras sovrum,det var ett svårare projekt men jag tror att Edith endå bestämt sig!

Sen blev det lite fika,kaffe o tigerkaka *gott*.


Sebastian o Farfar

                                          Vid fyra kom Farfar o pappa.Farfar lyckades dock blunda på alla 4 kort!!

När vi kom hem var det dags att betala räkningar, alltid lika tråkigt!!
Fick brev ifrån Telia att de ska höja avgiften på deras bas abonnemang till 145 kr så nu va det dags att säga upp hemtelefonen.
Imorgon ska jag tyvärr också "avsluta" mitt fadderbarn då jag hellre lägger dom pengarna på Sebastian, det är endå med en tår i ögat då jag varit fadder i 9 år. Först åt en pojke som hette José och nu åt Ludwin, båda ifrån Guatemala.


Medans jag skriver nu så sitter lilleman i sin babysitter så snällt och lyssnar på bachata/cumbia tillsammans med mig,just nu spelas Aventura-la guerra. jag äääälskar bachata och cumbia,blir sååå glad av den musiken.
Har nog blivit lite av en halvchilenska efter 5 ½ år tillsammans med Sibbe :D haha!
Sebastian i sin babysitter


Nej nu ska jag gosa med mina pojkar. Ha det så bra så länge!  ¤Love¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0