Skärpning!

Ja nu får jag ta o skärpa mig o börja skriva här oftare!

Igår skulle min mormor fyllt 78 år så jag,sibbe å sebastian åkte till hennes grav och lämnade en bukett med rosor och ett litet kort. Snart är det 7 år sen hon gick bort,sjukt vad tiden går fort. Vila i frid kära mormor!


Lill Sibbe har varit tjurig till o från dom senaste dagarna,vet inte om det är nån fas han går igenom men jag hoppas verkligen att den glada lillfisen kommer tilbaka snart!!
Just nu ligger han på golvet o leker med sina leksaker.
Sibbe leker med leksakerna


Nu kommer lite kort om vad vi gjort den senaste tiden.

Innan mammaträffen som jag skrev om sist så tog Sibbe o jag med Aysha o Nicco till min morfar för att titta på hans får som fått lamm och min mosters hästar.
Lill Sibbe sover
NiccoAyshaTitar på hästarnaen skogsgubbe ;)


Första Maj firade vi min brors fru som fyllde år. Vi åt god mat och spelade "hemmabingo", jag vann grillkrydda och halstabletter :)
Alex,min brorsonLill SibbeMinna,Alex, Min pappa
Alex                         Lill Sibbe               Minna,Alex o Min pappa                 Den suuuper goda maten!

Lite senare på kvällen träffade jag Carla och hennes underbara son Elias!
Lill Sibbe blev jätte glad när han fick se Elias och dom satt o tittade och kände på varanda,så sött!
Elias är så duktig me som kan stå aldeles själv!
Sibbe o EliasElias kan stå själv!Elias,Sibb o Carla


Min Kusin Thomas och hans fru Linda fick en dotter på alla hjärtansdag fast med sjukdommar o annat emellan så har vi inte kunnat träffats förens nu.Så här kommer lite bilder på Sebastian och hans pyssling Liv!



Sebastian har även lekt med sin kompis Emma.



I lördags 9/5 bestämde jag,Carro o Sandra att vi skulle träffas. Vi lagade tacopaj,drack vin och pratade skit :D
Tack tjejer för denna kvällen,hade jätte roligt!
TacopajSebastian lånade Emmas haklappAxelSandra



Nu ska jag ut och gå med hundarna och lillen. Ha det så bra så länge!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0