Då gör vi ett nytt försök :)

Nu är det nästan 1 år sen jag bloggade. När Sizko gick bort så kände jag inte alls för att skriva längre,det blev så tomt utan honom! Saknar honom enormt mycket och kommer nog alltid att göra det!

Sebastian är nu 16 månader och världens underbaraste lilla kille :) Han är alltid glad och väldigt social!
Vi har börjat skola in honom på dagis och på tisdag ska han vara där själv för första gången,jag är JÄTTE nervös men tror att det kommer gå bra.
Eftersom jag bara jobbar 30% så ska han bara gå 15 h/v vilket endå känns lagom till att börja med.

Här får ni en lite mer uppdaterad bild på min solstråle!

Kommentarer
Postat av: Johanna HK

Åh vad kul gumman att du har börjat blogga lite igen :) Fortsätt med det. Det är ju så skoj och läsa om dig och lillen :)

puss

2010-04-28 @ 14:11:24
URL: http://johannahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0