Jag ser det snöa...

..och jag börjar tröttna på det! Det är inte roligt att skotta snö längre!
Åkte med bil idag för att lämna Sebastian på dagis,jag vet att jag bara har 5 min att gå men han va så snorig och hostig så jag ville inte dra ut han i en pulka i detta blåsiga snöväder.
När jag lämnat honom så gick jag och Chica en liten promenad och sen blev det snöskottning.

Nu sitter jag i soffan och bara slappar. Ska snart ta mig en kopp kaffe och titta på våra bästa år 10.20,helt sjukt att man kan fastna i en serie så, och det gör ju inget om man missar några avsnitt för man har inte missat så mycket egentligen haha!

Sibbe var jätte glad och nöjd över sin födelsedag igår även om vi inte gjorde något särskilt :)

I eftermiddag kl 17 blir det pyssel på dagis,ska bli mysigt :)

Ha det så bra! £ove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0